Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-06, 14:18   #11
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins Orange Sensation

Tenker på den TV-reklamen Celina kjører jeg... Først masse om hvor mye sukker nordmenn får i seg, og så kommer løsningen liksom: Atkins-barer...!?! Som om noen som er vant til sukker ville erstatte det med disse da?? SÅ gode er de heller ikke - det er vel mest oss som har et psykologisk behov for noe med sjokoladesmak. Skjønt der fins det andre, bedre alternativer, f eks 85% sjokolade (eller 70%, men da blir "lovlig" mengde mindre.)

Men til sitt bruk, sånn i nødsfall - hvis det går ekstra lenge før man kan få i seg mat f eks, kanskje på reise og sånt - kan de være greie å ha. Men der syns jeg nøtter kan være like greit.

Den eneste Atkins-baren jeg har smakt som jeg liker, var den med havregreier i, som jeg ikke husker navnet på lenger... Fant den en gang på Kinsarvik (Bergen sentrum), men så har jeg ikke vært der siden. Det er uansett ikke noe jeg ville stappet i meg i utide.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat