Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-14, 12:37   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til utregning!

Opprinnelig lagt inn av Fatgirl8044, her.

De man lager selv ja ønsker å ligge under 40 karber om dagen... Er første gang jeg prøver dette, så fint med litt hjelp. Hva anbefales, og gjerne mengde av mat. Vil så gjerne gå ned!!!!

Det er umulig å si hvor mye karbohydrater 10 skiver gulost inneholder. Du må kjøpe deg en digital kjøkkenvekt, veie og regne ut. Det finnes mange app'er til mobil og sider på nettet der du skriver inn hva du har spist og mengde og så regner programmet ut næringsinnholdet for deg.

www.diett.no har blitt en betalings-tjeneste, men kan prøves gratis ser jeg. Den var i alle fall veldig bra tidligere og det er vel ingen grunn til å tro at den har blitt noe dårligere etter at de begynte å ta litt betaling.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat