Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.
Takk for svar, Andreas. 
Jeg har landet på at jeg strammer inn til 3 A i hvertfall et par uker for å se om det gir noe utslag samtidig som jeg trener. Jeg kjenner at jeg ikke er helt motivert for fase 2 nå, jeg vil gjerne spare den til at jeg skal ta siste rest. Hvis ikke 3 A gir resultater må jeg nok gå hardere til verks. Men jeg har holdt meg helt til dietten i går og i dag, så jeg føler at jeg er godt i gang igjen. Det er rart hvor mye som faktisk sitter mellom ørene. 
Men du da, Andreas, hvordan går det med deg? Du har jo vært superflink. Klarer du å holde motivasjonen oppe? Uansett, lykke til videre!
Ja, behold livskvaliteten. Det tror jeg du er best tjent med! 
Her går alt supert, takk som spør. Har stagnert på -noenogfemti og trives godt med det. Er vel på BMI 29 blank. Noe mindre kler meg ikke.
Ligger mellom fase 3c/4. Tenker ikke så mye på hva jeg ikke kan spise, men alt jeg faktisk kan spise. Har hatt to-tre raptuser, men begrenset det til det ene måltidet, og ikke sklidd ut over flere måltider. 
Sliter litt med å få i meg nok grønt enkelte dager, og får lett "dilla" på ting.
Det største problemet synes jeg, er alle bedreviterne. De som kommer med utfall slik som "nå skal du vel ikke mer ned i vekt?", "når skal du spise normalt igjen?" og den beste "du ser ut som en kreftpasient".
Jatta jatta jatta.
God kveld fra han som leser her ofte, men ikke alltid sier så mye 
|