Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-14, 13:26   #23714
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vi jobber i fellesbokser og det er veldig klare linjer for hva som er ansvaret til de forskjellige både i front og backup. Så han visste det. I tillegg skrev jeg en bruksanvisning på den ene mailen jeg ikke fikk fulgt opp ferdig får jeg gikk. Jeg spurte litt henslengt hvordan det gikk med den, og han sa at han ikke skjønte mailen. men jeg sendte jo en lang forklaring på hva som skulle gjøres sa jeg. Ja jo, han hadde kanskje ikke orket å se på den innrømmet han. Jeg blir litt matt av sånt. Særlig siden fyren alltid blander seg inn om andre dirkuterer caser o.l, (selv om han ofte gjør mer skade enn nytte) og er i overkant geskjeftig på alt sånt.
Lederen vår er ikke så glad i å ta tak i sånt, så jeg er redd for å bli oppfattet som klagete og vanskelig om jeg tar det opp.

Ja, kinkig som sagt! Hva kjenner du selv for å gjøre?

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand