Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
"Kjede seg er kjedelig"
Så dro gubben på jobb, ennå er natt alene, fy så kjedelig de to ukene han jobber, men desto mer gøy de to han har fri
I dag har vi fått mengder av snø, har ikke sett Rocky i hele dag men i morgen skal jeg i stallen enten det går å ri eller ikke. Bare 2 uker til Drøbak jo
Så i dag har jeg kost meg med sønnen, vi har spilt kort, han har visst vunnet de fleste gangene sier han, hmmmm lurer på hvorfor
Blitt enkle løsninger i matveien, pølse på de som ville ha sånt og en fleskepannekake med multer til meg..... Fikk ett skikkelig kikk og bare MÅTTE ha bær, flott med svigerforeldre som har dyttet bær fra høsten i fryseren her
Kunne ikke dy meg bare MÅTTE tråkke på vekten i kveld og den viste -0,8 kilo så jeg holder ruten til samlingen....
Riktig stolt av meg selv faktisk
Men snart skal jeg valse inn i den digre sengen alene, undrer hvem jeg skal ta med meg, enten blir det Jo Nesbø, eller så må det bli Knut Nærum... Vanskelig valg, skulle helst ha gubben der
Men jeg får forandre det jeg kan og akseptere det jeg ikke kan gjøre noe med, så det blir vel Nesbø i kveld 
Sist redigert av Caxa : 17-02-06 kl 00:01.
|