Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-06, 09:40   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så frustrert

Vet du, jeg tror faktisk jeg ville begynt å spise litt mer grøntfor om jeg var deg. Mange kropper trenger å få i seg lit grnnsaker, og kan ikke spise mest fett og grønnsaker.
Det er som jeg har sagt til flere her inne: Alle kropper er forskjellige, og krever sin individuelle behandlig og løsning. Når kroppen din sier i fra med et slikt utslett samtidig som den slutter å tape vekt. Så ville jeg absolutt satt det i sammenheng med kostholdet ditt.

Du er jo ikke akkurat så veldig stor, jeg ser du bare veier 88kg, og da tenker jeg at kansje kroppen din ikke trenger eller setter pris på en så drastisk fremgangsmåte som dette. Fordi den trenger det ikke, ubalansen er ikke så stor i kroppen tenker jeg.

Så mitt råd er å trappe opp på grønnsakene, sørg for å fortsette med vanndrikkingen, prøv å få i deg litt sunne oljer (kaldpresset olivenolje feks), og smør aloe vera gele på ryggen.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat