Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-06, 09:41   #3
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg er så frustrert

Sitat:

Etter to uker uten fremgang gikk jeg over på en lavkalori (1000 kcal/dag) men høyfett versjon uten at det ser ut til å hjelpe. Tenkte jeg skal prøve med en skikkelig høykalori (3000 kcal/dag) og høyfett variant neste uke form å se om det kan sette fart i sakene.

Jeg har levd på rundt 1000 kcal når jeg brukte VK sitt opplegg, la på meg 5 kilo.... Nå lever jeg på mellom 2500 og 3200, nå går jeg ned jevnt....

Det å ha kommet på en sånn hylle tror jeg er kroppens reaksjon på at du ligger lavt i kcal, men også dens måte å sjekke om det faktisk er riktig at den skal få leve på fett....

Nå vet ikke jeg hva du spiser, og har ikke peiling på de prikkene, men jeg har tro på at det er en form for kroppen å rense slagprodukter på....
Vet ikke hvor mye melk o.l du får i deg, men de prikkene kan se litt ut som melkeintoleranse....

Tror jeg ville prøvd olivenbladtabeletter så du får renset tarmystemet, sammen med flytende aloe vera, det har hatt en utrolig effekt på meg og huden er finere og slettere enn før jeg begynte på skaldeman....

Jeg startet med å ta en tur til Karin hos www.naeringsvett.no og fikk denne listen av henne med hva jeg skulle ha i tillegg til å legge om kosten...

Lykke til!!!!

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat