Tråd: Kokebok?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-06, 10:34   #8
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Kokebok?

Joda, det er en del arbeid, men ingen umulig oppgave tror jeg. Det som trengs er en eller annen som vil og kan og har lyst til å gjøre dette arbeidet. Jeg skulle gjerne ha gjort det, men som nybegynner i feltet er jeg neppe kvalifisert. Det til tross for at jeg har vært kokk og diettkokk. Dessuten er jeg midt oppe i en ny utdannelse og har fra før ei tidsklemme som nesten tar livet av meg. Så meg blir det ikke.

Hva om alle medlemmene ,som har lagt inn oppskrifter, er med på redigeringsarbeidet. Den som har lagt ut oppskriften vet jo best hvilken kostdiett den hører til og om oppskriften er orginal eller ikke. Det medlemmet kan også best skrive om oppskriften så den blir godtkjent som ny. På den måten fordeles en god del av arbeidet. Men koordineringen må ha en sentral. En sentral av folk med gode kunnskaper om de ulike diettretningene. Det bør skrives forord også o.l.

Men ideen er vel ikke så halvgæærn? Tenk å kunne lage en kokebok som alle kan bruke uansett hvilken lavkarboretning man velger. Tror ikke noe sånt eksisterer fra før. Og tenk på salgspotensialet da!! Kommer til å selge som hakka møkk!!

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat