Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-14, 11:31   #23861
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, jeg har faktisk færre, for jeg jobber 80%

Hovedutfordringen for min del er at vi jobber i mange forskjellige mailbokser (4 hvertfall, noen ganger flere), så det er umulig å holde track på hvem som kommer først. Og jeg blir veldig stresset om jeg jobber i en boks og ser at det bare raser inn med mail i en annen, så det blir mye hopping frem og tilbake. I tillegg har vi telefoner inn som avbryter, så det er nesten umulig å jobbe sammenhengende med noe. (om vi logger av tilf blir vi logget på igjen av sjefen)
Beklager sutringa, men jeg må bare få det ut en plass (og vi skal på kick off i kveld, så jeg prøver å unngå å ta ut frustrasjonen der )
De siste dagene har jeg ikke hatt mulighet til lunsjpause, og jeg har grini på do daglig også blir jeg sur og irritert på kollegaer som tar seg lunsj, løper rundt og skravler og forsvinner sporløst i lengre perioder, selv om de i teorien skal backe opp en del av de samme boksene.

Sist redigert av Carisma : 29-08-14 kl 11:37.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF