Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-14, 21:12   #12
Ethereal
Medlem

Medlem siden: Dec 2013
Alder: 41
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Overspiser jeg?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

For meg så ser det ut som om det er Nellie som lørdagskverrulerer Det er jo mange på lavkarbo som spiser kun ett måltid om dagen og da kommer jo naturlig nok alle proteinene i et måltid. Synes du svarer på en flott måte! Stå på!

Er ikke akkurat noen vits i å ta parti med noen her når man svarer? Gikk jeg glipp av at Nellie svarte Supera frekt på noen måte?

Og hvis noen spiser forferdelig mye av for eksempel torsk, som er magert, og legger til fettkilde med protein, da er man lett oppe i for høy prosentandel protein. Og folk spiser ofte mer enn et måltid, selv om en del her inne ikke gjør det. Nellie gir et generelt råd som har rom for nyansering. Supera også. Det er ikke kverulering når man får frem flere sider av et generelt spørsmål når de ikke vet mer om trådstarters spisevaner enn det som er sagt.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat