Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-14, 19:29   #1079
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Har lest fire bøker den siste uka:

"Jeg har et teppe i tusen farger" av Anne B. Ragde, likte den godt, moren hennes var tydeligvis et fargerikt menneske og i tillegg kunne jeg jo se for meg hvor mye av handlingen fra barndommen hennes fant sted.

"Ren samvittighet" av Jan Mehlum, grei krim.

"Jernjomfruen" av A. C. Gjersøe, spennende og noe grotesk krim.

"Et helt halvt år" av Jojo Moyes. De første 100-120 sidene var jeg bare irritert for begynnelsen er jo rent plagiat av filmen "De urørlige" som er basert på en sann historie. Heldigvis utviklet boka seg annerledes, helt annerledes og joda, den var ikke så verst. Men siden jeg nettopp har sett "De urørlige" så ødela nok det en del av boka for meg. Jeg er overbevist om at Jojo Moyes har sett den filmen og så bestemt seg for å skrive en bok om samme emne, men hun kunne være litt mer kreativ på de første 100 sidene og ikke bedrevet mer eller mindre direkte avskrift av filmen da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)