Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-14, 08:32   #14
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.214
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelper det å trene på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av sonjaera, her.

Skjønner ikke helt de som får det til at trim ikke hjelper. Det er vel ikke noen hemmelighet at vi forbrenner mer hvis vi går enn hvis vi ligger på sofaen å ser på tv.

Det stemmer. Men det er vel heller ingen hemmelighet at økt aktivitet fører til økt appetitt, samt at muskler binder vann under trening. Jeg sier ikke at trening er feil, jeg trener selv styrke og kondisjon to-tre ganger i uken og har mye igjen for det. Men min erfaring er at det ikke hjelper på vekttapet direkte.

Nellie: Den med sofaen var ufin. Jeg er mer aktiv enn de fleste på min alder, man trenger da ikke være lat for å mene noe om trening vs vekttap?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat