Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-06, 19:58   #4
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det

Nå er du inne på det som er kjernen i det å lykkes med vekttap. Det og lykkes som menneske. Nemlig å innse at valgfriheten vi har både gir gode og dårlige konsekvenser. Jeg blir litt forbannet når jeg møter blinde mennesker som syter og syter og som skyver all skyld over på andre. De ser ikke eller vil ikke se at problemene en har kommer på bakgrunn av de valgene en tar. Når man mislykkes med vektnedgang lurer man alltid på hvor årsaken ligger. Noen skylder på omgivelsene at andre saboterer ens redelige forsøk. Men hvem putter egentlig maten i munnen? Hvem velger pommes frites framfor salat. Hvem lurer seg selv ved å ikke logge snop? Hvem lyver om treningsøktene som aldri fant sted? Jo vi, vi som aldri når fram til målet. Vi taper fordi vi fornekter de valg vi faktisk har tatt. Alle kan ta gale valg, men det handler vel mer om dette å innse at valget var galt og lære å unngå slike valg i framtiden. Faktisk prøve og feile.. og det er menneskelig det. Prøve, feile, trampe galt og prøve på nytt. Det er vel den filosofien jeg praktiserer for min egen del. Prøve feile lære og prøve på nytt. Stake ut livet for en selv og leve med konsekvensene.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat