Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-14, 09:31   #12
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Cheat days. Har du det? Isåfall hvor ofte?

Jeg har fire av-dager i året, en per kvartal. Litt på grunn av det Nellie nevner med leptin - jeg merker positiv effekt av det - og litt fordi det fungerer godt for meg mentalt/disiplinmessig å gjøre det på den måten; jeg lever fint ketogent til hverdags, og det er aldri mer enn tre måneder til jeg har anledning til å smake på en ny iskrem eller lignende.

Men dette er et mønster jeg har landet på først de siste par årene - de første årene jeg levde ketogent hadde jeg ikke et slikt mønster, men i snitt tror jeg antallet "cheat days" ble omtrent det samme. Jeg legger ikke disse dagene til feks jul eller andre anledninger hvor jeg heller vil fungere optimalt enn være i sukkerkoma.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat