Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-06, 20:26   #60
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Så har denne dagen også passert.... Har jeg gjort det beste ut av den, nja egentlig ikke, har jeg gjort det jeg hadde lyst til ut av den, ja så absolutt.

Har 1,5 m snø på verandaen, så her har det dalet friskt, ergo ingen ridetur i dag. Men har da vært innom og kost meg skikkelig med Rocky, og hilst ham fra Albertine, det var helt greit med gulerøtter fra finnmark, så lenge bananene kom annet sted ifra

Har dyttet i meg en nydelig middag med svinefile surret med bacon og saus av hvitløkskremost, fløte, sopp og løk, med litt brokkoli til....

Så nå er huset stille igjen, gubben skal jobbe fra 2 i natt, og sønnen sover. Han var på skolen i dag, men ikke helt i form så han fant sengen alt kl 8.

Må hente barna til gubben kl 21.30 og vekke ham kl 00.30 så det blir endel timer før jeg skal finne sengen.

Tror jeg skal bruke tiden til å be fint om pent vær, kunne godt ha tenkt meg å sende snøen dit noen vil ha den

Gleder meg til jeg kan ta noen uker sammen med gubben og sønnen i Thailand igjen, bodde ett sted der uten turister i 9 uker på våren i fjor.... HERLIG

www.bankrud.com Ett flott sted å samle tankene

Må bli midt imellom kokurranser o.l så det blir ikke så lenge i år Men vi får være glad for de ukene vi får og så glede oss til neste gang vi kan dra, for å bli litt lengre

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat