Sv: Jeg er så frustrert
Opprinnelig lagt inn av jankph
Vel, jeg har en gryende mistanke om at det kan ha vært for mye melkefett som er årsaken til problemene, har nemlig spist enormt med fete oster, brukt godt med smør til å steke med og lesset på med creme fraiche og rømme i steke"sjyen", så det det kan hende at Udos og Cocosa likevel hjelper. Til sommeren skal jeg ta opp igjen syklingen min, og da kan det kanskje være bra med litt selolje...skal tenke på det.Takk for tipset.
Hei!
Jeg ville absolutt kutte ut brødet, Jan! Kan du se hvordan det går om du kutter ut brødet og ostene, men holder deg på et normalt til høyt kalorinivå? Jeg synes det ser ut som om du spiser nok grønnsaker. Jeg har begynt å ha soyamelk i kaffen istedenfor fløte. Du kan faktisk få soyafløte også, som det kan lages krem av! Sunkost har endel soyaprodukter, jeg har kjøpt melk og fløte der og tofu også. Tofu er en kjøtterstatning som er laget av soya. Det er ganske nøytralt på smak. Jeg har prøvd å få tak i soyarømme, men de har litt problemer med å skaffe det akkurat nå. Jeg har smakt det i USA, og synes utrolig nok at det smaker bedre enn vanlig rømme.
Håper du blir kvitt utslettet. Glem ikke å fortelle hvordan du blir kvitt det!
|