Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-14, 16:52   #314
miss sophie
Juniormedlem
 
miss sophie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 42
Innlegg: 26
miss sophie er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her, så det var på tide kjente jeg!

Kjøpte meg endelig egen vekt i går, og var kjempespent for det var 3 uker siden sist veiing! Og heldigvis går det rett vei- enda 2 kg av!
Da har jeg totalt tatt av ca. 9 kg siden oppstart i midten av juli, og det helt uten å røre på kroppen en gang..hehe

I dag skal jeg til foreldrene mine å lage middag til de kommer hjem, og har trålet oppskriftsforumet her inne for å finne noe som er lavkarbo uten å være så lavkarbo'ish Moren min spiser lavkarbo, men faren min sverger til den gamle skolelærdommen. Men altså, det jeg har bestemt meg for er:

Kyllingfilet med sataysaus/peanøttsaus og fløtegratinert sellerirot!

Det var helt tydelig en skikkelig sellerirot-feber her inne ei stund..hehe..dere som har vært her noen år husker sikkert det? I allefall så skal det bli kjempespennende å prøve! (Tror faktisk ikke at jeg har smakt sellerirot før heller jeg)

I tillegg skal jeg lage noen godbiter til kaffen, og har bestemt meg for 3 sorter som jeg fant på nettsiden til Melissa Spania: www.melissaspania.no

Peanøttkubber, bountysjokolade og karameller


Wish med good luck!!

__________________


miss sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, streng dr.Hexeberg'ish Svar med sitat