Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-06, 00:25   #16
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Gi jernet på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av kjøttklumpen

Dette er litt offtopic men jeg spør alikavel.
Hvordan er det med styrketrening på lavkarbo? Går det ann å bygge styrke og muskelvolum i samme grad som på vanlig "bondekost"?
Lavinsensitets trening over mange timer? Som en fjelltur eller lignende. Er det akseptert eller kan det gi muskelsvinn?

Jeg bruker å spise litt karbs rett etter styrketrening. Det føles som kroppen skriker etter rask energi.

Jeg fikk svære muskler i beina av å sykle med lav frekvens og tungt gir i mange timer.
Du får mer markerte muskler av lavkarbokost fordi du tømmer glukogenlagrene. Lavkarbokost funker bedre på muskelbygging på grunn av mye protein i dietten. Du må bare bytte ut karbohydratene med fett som energikilde.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat