Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-14, 01:58   #23985
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har aldri vært typen til å sette meg ned å analysere hvorfor jeg har gjort feil/sabotert noe, men heller tatt det som en av de mange tabbene jeg gjør, og kommer til å gjøre, og så gått videre.
Mitt motto er at det er så mange tabber jeg kan gjøre at jeg helst ikke vil gjøre samme tabben to ganger. Jeg gjør heller en ny neste gang.

Jeg har tidligere hatt en fantastisk coach som lærte meg en viktig ting; å stole på meg selv og mine instinkter. Er du trygg på deg selv og glad i deg selv, så vil du ikke ødelegge for deg selv.
Ødelegger du for deg selv, så vil jeg tro at du enten ikke er glad i deg selv eller trygg på deg selv, og da er det den biten du må jobbe med.