Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Lett trening og bevegelse er ofte det fibro-pasienter finner ut at hjelper pga man stivner når man sitter i ro.
Ja, mulig det er derfor jeg blir verre og verre, fordi jeg ikke har tid til trening lenger. Før trente jeg jo 3-6 ganger i uka. Pr nå må jeg gå baklengs ned trapper da føttene nekter å bøye seg på morgene og sånn. Drittlei.no....
Opprinnelig lagt inn av Anne, her.
toleransetest av 200 matvarer hos Fedon Lindberg i slutten av mars, som de sendte til utlandet for undersøkelse. 14-16 matvarer jeg reagerer veldig på og har kuttet helt ut.
Jeg er jo på ED om dagen, så jeg får i meg minimalt med matvarer utover det som er i produktene (pluss "vanlig" middag med proteiner og grønnsaker), uten at det hjelper nevneverdig. Jeg klikker snart om jeg ikke finner ut hva dette kommer av. Ilende smerter i musklene ut fra det som går under triggerpunkter, griner HELE tida (i dag har jeg vært på do 8-10 ganger fordi jeg har begynt å grine helt uten grunn. Ikke egentlig deppa heller, det bare kommer ut av det blå) Konsentrasjon helt på bånn, klarer ikke lese en mail på tre linjer da jeg ikke aner hva som står i begynnelsen av linja innen jeg kommer til slutten.... Null følelse i huden (brente meg for n'te gang på strykejernet i går og merket det ikke før det luktet...) problemer med synet (fokus og "bølgende syn". Vært hos optiker, men ingenting galt i følge dem) Spontane svimmelhetsanfall og genrelt absolutt null energi.
Både fastlegen og Fedonsykepleieren er av samme oppfatning som gynekologen min, at det springer ut fra det samme som PCOS'en og at det derfor ikke er annet å gjøre enn å fortsette. Men jeg merker motivasjonen ikke akkurat strøymer på for tida. 
Edit: Og jeg glemte kvalm konstant. Hadde det ikke vært 250% umulig hadde jeg nesten trodd jeg var gravid igjen.