Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-14, 20:46   #24022
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Grønnsakene jeg har kjøpt i år på kiwi, rema, rimi, bunnpris etc etc har avgått ved søppelboksen omtrent dagen derpå. Er jordbruket blitt fullstendig ødelagt? Husker da jeg var lita og det om høsten kom en frukt-/grønnsakbåt til bygda. Vi kjøpte store striesekker med både kålrot, gulrøtter og epler. Og alt holdt seg bra i flere måneder!! Jaja...

Jeg har ikke dette problemet... Kjøper grønnsaker for det meste på coop markedet i bygda, men også litt på coop xtra. Kjøpte en pakke gulrøtter som jeg brukte til coleslaw i August, og restene av den pakken ligger fortsatt i kjøleskapet... Mye fuktighet i kjøleskapet ditt kanskje? Og sjekk temperatur i kjøleskapet og hvordan du oppbevarer grønnsakene. Jeg tror mitt kjøleskap står til 5 grader, og grønnsakene oppbevares i grønnsaksskuffen. 3 år gammelt kjøleskap. Men oppbevarer jeg varene feil (for eksempel purre i tett pose uten kjøkkenpapir til å trekke til seg fuktighet) så blir de selvfølgelig ødelagt hos meg også.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC