Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-14, 07:35   #1
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Høsten er slanketid

Tid for slanking? Sommeren er definitivt over, selv her i Arendal. Høstferien er avviklet og nå er det flest hverdager frem til julesesongen. Dette er en god periode for slanking.
Selv om noen julebord dukker opp i slutten av november, er de sjeldent problematiske fordi så mye av julematen kan spises mens man er i på ketolysekuren og skal man drikke alkohol, så er tørr vin jo en utmerket erstatning for øl.
Så hvis du har planer om et slankepsosjekt anbefaler jeg deg å starte ...nå.
I høstmørket er det en ekstra glede å oppleve den ekstra energi man får av ketosen. Om du skal ned 10 kilo før jul (godt mulig eller om du skal ned enda mere er det smart å starte nå.
Enkelte blir så tente av vektnedgangen at de fortsetter i ketose gjennom både jul og nyttår, og ikke nok med at de går ned i vekt, de unngår dermed også den "obligatoriske" vektøkning julematen medfølrer, når vi gang på gang spiser 2-3 ganger energibehovet.
Jeg ønsker alle lykke til med høstslankingen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat