Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-14, 17:50   #13
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynner. Vektoppgang. Hjelp meg!

Eks: Frokost: ca 2 dl gresk yoghurt med to ss bringebær blandet med en dråpe vaniljesteviadråper. 1 ss fiskeolje, en kopp kaffe med en skvett fløte eller litt cocosa.

Lunsj: omelett av 3 egg, ca 0,5 dl fløte, litt ost, paprika, purre, sammen med ca 60 gram røkelaks og noen salatblader. Omeletten er stekt i smør. Evt har jeg med middagsrester.

Middag i dag: en bit torskefilet stekt i smør, 0.5 pakke bacon, en spiseskje ertepure og ca en neve blomkål.

Middag i går: hjemmelaget kyllinggryte med paprika, sopp, purre, fløte, rømme, kyllingbuljong.
Annen middag: feks 200 gr karbonadedeig/kjøttdeig med blomkålpure med fløte og hvitløk og evt litt salat eller sopp.
Laksefilet med rømme, blomkål og brokkoligrateng.
Tacosalat med rømme og ost.
Osvosv.

Til kvelden: noen biter med ost/brie/kirsebærost, cocosakonfekt, et par kokte egg osv. 3 glass rødvin 1 gang i uka.() 2 liter vann hver dag.