Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-14, 18:09   #2262
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Kofta er nok alt strikka, bare ikke montert, og i blant vil man ha rundbole, i blant vil man ha raglan, og i blant vil man ha skulderskjøter. Det er heller et smak- og stilspørsmål. Jeg har strikka evig mange av alle tre, så dét er ikke problemet.
Kofta er til en mann, så fasongen er heller ikke et problem. På meg selv foretrekker jeg rundbole eller raglan ettersom jeg har kantete og litt brede skuldre, på ham er det stort sett finest med påsydde ermer, eller raglanfelling bare inn mot ermene, for å få litt mer definert skulder. Den er mønsterstrikket hele veien (fair isle), så den er litt "stiv" uansett. Da blir det vel kanskje bare til å sy sammen, da. Tror nesten det MÅ være enkel knappestolpe. Den har v-utringning, så jeg må ta stolpen over hele kragen i samme strikk. Deler det sannsynligvis opp midt i nakken, forsåvidt. Så da må jeg finne en annen løsning for sårkanten ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat