Utroskap ... Emosjonelt
Hei dere, har aldri delt noe på sånne forum før, men nå føler jeg så for det, for jeg er så ute å kjøre, og trenger svar, helst litt reflekterte modne svar.. mannen jeg giftet meg med for litt under et år siden, forelsket seg i ei dame på jobb, på julebord, TO uker etter at vi gifta oss.. Det er jo en klisje,- hun er så flott, store pupper, høy og nydelig. Han likte henne så godt. Jeg henta ham etter dette julebordet, det lukta parfyme i hele bilen, og det var ikke hans. Han var veldig happy og glad og fornøyd etter dette julebordet
I løpet av vinteren og våren utvikla han en forelskelse i denne dama, og bomba sprang da han var på en sommerfest på jobb i juni. Jeg hadde sensa lenge at noe ikke stemte. Jeg konfronterte ham dagen etter, og da kom alt fram. Han hadde ikke gjort noe fysisk med henne, sier han, Men han likte henne så godt, hun er så høy og flott, har nydelige pupper, sexy munn, mer definerte biceps og triceps (!) enn meg, hun er så hyggelig og hun er flinkere til å danse enn meg. Han forteller ærlig at han fikk ereksjon av å danse med henne på denne sommerfesten 
Nå er det sånn, at jeg er faktisk ei ganske så fin dame selv. Får oppmerksomhet fra andre menn og hadde hittil en følelse av at jeg er fin. Men nå, nå føler jeg meg stygg og utilstrekkelig og har møtt veggen noe så innmari.
Mannen min er en høyt utdannet mann med en ansvarsfull stilling, som sikkert innebærer beundring fra damer. Han sier at han lurte seg selv i løpet av denne tiden, og bortforklarte ting for seg selv. Han sier det er meg han vil ha, og hele tiden har villet ha. Han sier han har vært redd for å miste meg (jeg hadde en tøff periode sist vinter, med master og dritt, og han fikk nok litt pepper, bare fordi han står meg nærmest) så han så denne dama som en plan B i tilfelle jeg, `gav ham en støvel i baken` Han har prøvd å finne ut så mye som mulig om henne. Har gleda seg til å se henne, fantasert om et dagligliv med henne, mens han satt ved siden av meg i sofaen.
Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal takle dette
Nå er vi i oktober og jeg er fortsatt like sjokka og satt ut som jeg var i juni
Jeg elsker den mannen. Men hvordan kan jeg stole på ham igjen?..
Hadde satt så pris på om noen gidder gi meg noen råd og tips.
Vi skal i parterapi i november. Og patetisk nok nærmer vi oss 50 begge to...
|