Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-14, 02:09   #3
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Utroskap.. Emosjonelt

Vanskelig å vite hva man skal svare.
Jeg tenker nå litt slik at han har ikke vært utro, han har bare svermet litt i eget hode.
Er det så mye verre enn f.eks. å leve seg inn i bøker og filmer og finne helten/heltinnen attraktiv.
Jeg er lykkelig gift og har vært det i 31 år, men tilstår galant at jeg kan beundre det annet kjønn enten det er fysiske personer eller fantasipersoner i filmer/bøker, men det betyr ikke utroskap i mine øyne.
Nå er jeg i den heldige situasjon at det finnes ikke et sjalu bein i kroppen min fordi jeg har faktisk så stor tro på meg selv at jeg vet at gubben velger meg, uansett om jeg nærmer meg femti og ikke lenger er en ungdom, og det finnes plenty av damer der ute med større pupper, bedre trent kropp, penere smil og sikkert mye hyggeligere enn meg.
Om dere ikke klarer å snakke åpent ut med hverandre så tror jeg nok kanskje parterapi kan være en idè (selv om jeg ikke helt aner hva som skjer der)

Tillit er noe av det viktigste i et forhold, og det er ikke noe man kan bare kreve, det må man gjøre seg fortjent til.
I mine øyne har ikke mannen din brutt tilliten din. Han har ikke vært utro og han er nok åpnere enn mange når han tilstår svermeriet sitt. De fleste ville nok bare holdt det for seg selv som en aldri så liten dagdrøm.