Sv: Utroskap ... Emosjonelt
Er det først når de FORTELLER om det at det er misbruk? Må ærlig innrømme at jeg ofte møter menn som jeg føler en attraksjon for. Om det er en pappa i barnehagen, en på treningssenteret, en kollega. Føler innimellom en slags dragning, det veksles kanskje blikk og man kan bli litt mo i knærne. Drømmer meg kanskje bort i de øyeblikkene, men kunne jo aldri tenke meg å prøve meg på dem, da jeg har et forhold som overhodet ikke er perfekt, men som jeg føler meg respektert, elsket, likeverdig og "hjemme" i.
Tror ikke det er uvanlig. Mannfolk er bare kanskje "dumme" nok til å fortelle om det. Mannen i dette tilfellet høres jo ut som at han er full av dårlig samvittighet og derfor over-shares.. Høres ikke ut som at han prøver å være jævlig, eller prøver å gni det inn for å oppnå noe.
Tror det er en del stein i glasshus her. Dere hadde bare gått rett i fra mannen deres, om de innrømte at de fantaserte om andre? Tviler. Jeg hadde blitt forbannet om min kjæreste fortalte meg om sånt. Men siden jeg av og til føler en dragning mot andre selv, så er jeg ikke så naiv at jeg tror at han aldri møter jenter, som han drømmer seg litt bort i.
Sist redigert av nellie : 21-10-14 kl 10:57.
|