Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-14, 11:26   #29
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Utroskap ... Emosjonelt

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

om min mann hadde lagt ut om en kollegas flotte pupper hadde jeg virkelig begynt å lure på både det ene og det andre og følt meg både såret og sint. Med rette.

Mhmmm! Jeg lar meg sjokkere litt bare av hvordan kollegaer snakker på jobben jeg, når de er godt gift og vel så det. Konkurranser om hvem som har de peneste (kvinnelige) kundene, hvor bra "rack" det er på den og den osv. Og at menn lar seg sjarmere av litt oppmerksomhet er jo ingen hemmelighet dessverre. Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste mann som ikke har trodd frisøren sin var keen. "Hun gnukket seg jo innpå meg!". : (Vel, hvordan skulle hun ellers få gjort jobben sin?... )

Men, jeg har ikke helt forstått om den kvinnelige kollegaen ble smigret av oppmerksomheten eller ikke? Hvis dette var svært ensidig fra din mann kan det jo hende han prøver å booste selvtilliten sin på et eller annet vis, og at det er derfor han legger ut for å komme seg opp ved å tråkke på andre?...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat