Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-06, 01:59   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sprekk allerede

Opprinnelig lagt inn av t4x4o

på en uke i Ketolyse har jeg ikke gått noe ned?? hva kan det være??

Har du lest boka ?

Ser ut som om du kjører en lavfett, ekstrem lavkarbo versjon av ketolysekuren ?

Du spiser lite fett og grønnsaker om du bare spiser det du har skrevet her. Da er det nok selvskreven grunn til manglende vekttap. Bruk smør og oljer i maten/matlaging og ikke spar på fettet. Bacon og fet fisk er bra men det er ikke nok fett.

Og litt agurk er ikke nok grønnsaker. Du bør ha både proteiner, fett og anitoksidanter (grønnsaker/urter/bær) i alle måltider.

Det er ikke 15 karber i maten du får i deg heller vil jeg tro. Det er viktig at du får i deg nok karbohydrater. Å kutte ned på karbene gjør IKKE at du tar av fortere, snarere tvert i mot !

Sitat:

tips mot dårlig ånde??

Det er også en god ide å prøve å kutte ut kunstig søtstoff i begynnelsen, til du vet om du tåler det. Men trenger du tyggis kan du prøve de sukkerfrie. Eller Läkerol mot ånden.

Mot kremper har du fått god anbefaling allerede. Anbefaler deg også å kjøpe ketolysepillene. Du finner dem i nettbutikken på www.ketolyse.no

I tillegg er det viktig å drikke mye vann, minst 2.5 liter pr dag.