Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-14, 02:00   #6
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Amatør vil bli lavkarbofrelst.

Opprinnelig lagt inn av arndal88, her.

Må kjøpe inn koteletter. Lager blomkålmos i stedet for poteter. Til saus tenkte e Johannesbrød kjernemel.

Jeg er en av de som IKKE liker JBKM (johanneskjernemel) i sauser da det får en for meg lite apetittelig slimete følelse.
Og bruke for eksempel fløte og la den koke og tykne er bedre, eller hva med å tykne sausen med en god ost?
Nå tåler jeg ikke lenger meieriprodukter og derfor er min enkle måte og tykne sausen enten og bruke stavmixer og mose grønnsakene i kraften eller så bruker jeg rett og slett hjemmelaget kraft som jeg lar koke helt ned til 1/3 og får da en ikke helt tynn saus.