Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-06, 02:08   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som vet...

Opprinnelig lagt inn av Aadi

....hvordan nikotin påvirker insulinaktiviteten i kroppen? Jeg røyker.... og det er en livsstil jeg ikke er klar for å gi opp ennå.
Det holder at jeg som den kaffe-latte elskeren må holde meg unna den for tiden :-)

For optimalt resultat og best mulig helse bør du absolutt slutte å røyke først. Men det viktigste er jo at du kommer i gang. Klarer du ikke (eller er ikke villig til) å kutte røyken enda, er det bedre at du tar tak i kostholdet først istede for å vente med alt. Ta tak i det du er motivert til. Uten motivasjon kommer ikke langt !