Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-14, 11:01   #7
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 36
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Amatør vil bli lavkarbofrelst

Annet tips til erstatning for ris; reven blomkål som du såvidt koker, og eventuelt også steker i panne. Knallgodt å lage risotto av! Taco kan du helt fint spise, men lag ditt eget krydder (utrolig lett, masse oppskrifter på nett) ettersom det man får kjøpt er en skikkelig sukkerbombe, og bruk salatblader istedet for skjell/tortillas. Som snacks, vil jeg anbefale salte mandler, fins en veldig god oppskrift på det her inne. 90% sjokolade fra Lindt har jeg også skikkelig sansen for. Nannah's frøknekkebrød er kjempegodt (spiser de ofte med et hardkokt egg på), ellers er tyrkisk/gresk/naturell yogurt med litt søtning, frø og nøtter (kan også lage din egen müsli!) supert. Ellers er det bare å tenke ren mat, ingen halvfabrikata, masse grønnsaker og litt fantasi. Lykke til!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat