Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-14, 20:29   #1150
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg ble irritert av boka - de første 100 sidene er nemlig direkte kopi (bortsett fra at assistenten er kvinne i boka og mann i filmen) av filmen "De urørlige" som er en sann historie. Moyes kunne i det minste gjort seg litt flid med ikke å kopiere så direkte synes jeg - for meg ødela det hele boka. "De urørlige" er en nydelig film forresten!

Det har jeg også hørt, derfor har jeg ikke giddet lese den. Men veninna mi som jeg så de urørlige sammen med hadde ikke tenkt på det engang før jeg nevnte at jeg ikke ville lese boka. Hun elsket forøvrig boka.

Jeg er nettopp ferdig med "pinnsvinets eleganse", og Gud for en bok! Jeg elsket den, men skulle ønske jeg sluttet å lese litt tidligere... sjelden har jeg hatt så lyst til å gjøre som Joey i friends da han lest litle women, å legge boka i fryseren så ikke slutten skulle skje.