Sv: Hvordan går det egentlig?
Jeg er veldig fornøyd selv med resultatene jeg opplever. Har hold på i ganske nøyaktig 30 dager i dag og er ved veiing i dag mellom 6 og 9 kilo lettere en da jeg startet (vet ikke helt nøyaktig for jeg veide meg ikke før jeg begynte ...)
Dette er kanskje ikke helt eksepsjonelt, men jeg er meget fornøyd, spesielt siden vekten går jevnt nedover, ca en kilo pr uke. Det viktigste for meg er å føle at jeg har fått kontroll over vekten og at den går nedover selv om jeg har en livsstil jeg trives godt med.
Nå skal det sies at jeg er en veldig moderat skaldemanner, jeg har ikke engang lest boka hans, alt jeg gjør er å prøve å unngå karbohydrater så mye som mulig og spise mat jeg liker som jeg vet er fet, prosenttall og proteinandel, mettet og umettet fett osv bryr jeg meg ikke om siden jeg vet at jeg ikke ville giddet å fullføre en diett som krever mye finregning og justeringsspising.
Nå har jeg nettopp gått gjennom en periode med ufrivillig lite kalorier og mer karbohydrater en jeg liker, men vekta synker fremdeles, om en litt langsommere enn før.
|