Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 15:35   #14
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel i Ketose

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hvordan i all verden får du en osteskive og to tomater til frokost, ingenting til lunsj, 1 burger med en osteskive og 2 tomater til middag og ett egg og to tomater (det er cherrytomater det er snakk om altså) til ikke å være lite mat??? Det er jo knapt nok ett vanlig måltid! Man bør spise både 3 og 4 ganger så mye på en dag for å få i seg nok næring - og mer variert.

Før lavkarbo levde på ca halvparten av dette i lange tider og fikk hele tiden beskjed om å spise mindre siden vekta ikke gikk ned, så for meg er dette et helt normalt dagsinntak. Jeg ville nok byttet tomatene med salat eller agurk siden jeg ikke kan fordra tomater. som sagt var dette før lavkarbo, og siden TS er nybegynner antar jeg at det er flere som er vant til et lavt inntak da det er hit anbefalingene man får i helsevesenet eller på diverse kurs.