Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 16:34   #17
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel i Ketose

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg regner med at du også ser at dette et ganske lite dagsinntak for et voksent menneske

På den menyen ville jeg hovedsaklig lagt til en salat til lunsj, med en håndfull reker eller et egg eller et par ss tunfisk. Og litt mer grønnsaker til middagen. Men de andre måltidene syns jeg ikke er sjokkerende på noe vis. Antar det er ferdigskivet ost til frokosten, 1skive ostehøvlet blir i minste laget. Som sagt tar jeg utgangspunkt i at TS antagelig ikke har spist enorme mengder før kostomleggingen, ikke mitt eget forhold til mat. Kommentaren var for å vise at dette ikke er lite ift konvensjonelle kostholdsråd om vektnedgang, og at det ikke er så sjokkerende som det hevdes her at man har et slikt inntak.