Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 22:01   #23
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel i Ketose

Det jeg prøver å si, om dere gidder å lese innleggene mine UTEN å legge alt mulig jeg har sagt før eller siden i dem, er at OM trådstarter har kommet fra et sulteregime ala det man kan finne på å leve etter om man har vært borti f.eks helsevesenets råd til oppvoksende ungdom så er dette et ok utgangspunkt, om man etterhvert legger til en lunsj og mer grønnsaker. Men for en person som kanskje har spist som dette i årevis og så blir tutet ørene fulle av (på en ikke veldig pedagogisk måte) at det er alt for lite kan det slå på alle bremser både ift kosthold og å ta rådene til seg.
Og ærlig talt, hvor mange jenter på slanker'n kjenner dere som spiser mer enn dette da, uavhengig av kosthold? Jeg kan hvertfall ramse opp ti av mine nære bekjente uten å tenke meg om engang som ligger på et lignende kosthold, minus fløten men pluss et par skiver brød. Og hvertfall en av dem falt rett av lavkarbo igjen da hun forsøkte det fordi hun opplevde et spisepress som ikke funket med hennes tidligere erfaringer.
Jeg kan uansett ikke se at matmengden, eller mangelen på, skal gi slike mageproblener. Heller tvert i mot.

Så til TS. Kutt ned på kaffen, og legg til litt mer grønnsaker, og etterhvert en litt mer fast lunsj. Men ta det i eget tempo, og ikke la deg skremme til å tro at du har spiseforstyrrelser bare fordi du ikke spiser som en hest.