Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-14, 17:29   #2909
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, jeg har det i høyeste grad sånn og timen på klinikken i dag har utelukkende gått ut på å snakke om mental jobbing. Vi ble enige om at jeg skulle ha en pause fra ED nå, og målet er at jeg frem til neste time i januar skal ha som mål å holde vekten, jobbe med det mentale, fokusere på å spise godt, trene og ha det bra i mitt eget skinn, reflektere over hva jeg faktisk har klart til nå og ikke fokusere på hvor langt det er igjen. Kostholdsmessig kommer jeg til å fortsette med ED produkter til frokost og som mellommåltid før trening. Ellers blir det vanlig lunsj og middag. Skulle given og lysten til å igjen gjøre ED på skikkelig vis komme underveis gjør jeg det, men det viktigste for meg nå blir å prøve å komme meg ut av dette tvangsmessige forholdet jeg har fått til min egen kropp og mat, slutte å straffe meg selv, og tenke at for en periode nå er det helt greit å bare holde vekten mens jeg jobber med å få hodet på riktig plass igjen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat