Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-14, 08:20   #2911
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har nå vært 2 uker i Nepal. Jeg bestemte meg for å spise den maten jeg ble tilbudt. Nepal er et utrolig fattig land, der folk flest ikke har råd til å spise kjøtt mer enn 1 gang i måneden. Da syntes jeg det ble for arrogant å legge vekk ris og poteter og bare spise kjøtt og grønnsaker. Kostholdet de siste ukene har derfor vært mye ris, poteter, linser, noe som jeg egentlig ikke har spist på mange år. Jeg var bekymret for vekten og overaskelsen var stor da jeg kom hjem og vekten var det samme som før jeg reiste. Det kan skyldes aktivitetsnivået som var veldig høyt. Jeg tror ikke jeg kan fortsette med dette kostholdet nå når jeg er kommet hjem igjen og har stillesittende arbeid, men det var faktisk litt oppmuntrende.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat