Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Hei igjen alle glade....
I går var en sånn har ikke lyst, har ikke tanker, meninger, matlyst eller lignende dag....
Var en sånn "grå" dag som egentlig ikke inneholdt noe hverken positivt eller negativt, en dag som går uten at man kan gjøre annet enn å gå med.....
Men i dag skal jeg ri igjen Ser frem imot å komme meg til legen i morgen, selv om jeg merker at jeg har fått litt vann disse dagene uten progesta care, vet (har jukset og gått på vekten her hjemme) jeg ikke har gått opp, det er mer følelsen av å være stiv i leddene som har kommet tilbake...
Regner med at progesta care kremen tar det i løpet av en dag eller to når jeg begynner med den igjen i morgen....
Begynner å få litt nok av vinteren, leddene mine er stive i kulden og endringer i tempraturen er helt forferdelig....
Når jeg var liten, og bestefar levde, sa han alltid at han kjente tempraturen i "gikta", noe jeg syns låt veldig rart... I dag kan jeg kjenne det samme selv, og må si at uansett hvor rart det høres, kroppen vet når endringene kommer, før endringen er der....
Maten blir også veldig kjedelig når man spiser bare fordi man må ha mat, ikke fordi man har lyst på... Greit å ha ferdiglagd, enkelt å varme, mat tilgjengelig da...
I kveld skal jeg derimot spise sent, gubben har jobbet fra 8 i dag morges, ferdig 10 i kveld, og hjemme 11, så da skal jeg spise grillben sammen med ham
Gleder meg, det er kjempegodt og dessuten mye morsommere å spise sammen med ham.... Ungene springer bare rundt og spiser når de er innom, de liker vinteren de så det blir til at jeg spiser alene og på kjedelige dager er det ennå kjedeligere
Det er noe jeg er veeeeeldig dårlig på, kjede meg.... Før var det alltid godt når jeg kunne sitte stille, etter ulykken hvor det har blitt en nødvendighet er det noe av det verste jeg vet....
Hmmm den var kanskje litt vanskelig å forstå, men tror det går å sammenligne med det å være barn, vannvittig kjedelig når man måtte stå opp tidlig om morran og gå på skolen, men når helgen kom spratt man bare ut av sengen....
Så dere alle glade får ha en flott dag , venter bare på at klokken skal bli 1 så jeg får reise i stallen til min store kjærlighet
Rart men gubben tror jeg hadde valgt hesten om han sa jeg måtte velge