Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-14, 12:30   #2913
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Med den holdninga er det jo bare å gi opp

Vet ikke hvem du går til på klinikken, men jeg går til Hege, og hun er veldig dyktig på den mentale biten. Vi har ikke snakket så mye om kostholdet og opplegget på timene jeg har hatt (utenom å bli sånn kjapt enige om hvordan jeg skal legge opp måltidene), siden jeg sitter med kunnskapen fra før av. Men vi har brukt veldig mye tid på dette med mestringsstrategier. Har du ikke gått til henne før, vil jeg faktisk anbefale deg å gjøre det. Tror du vil ha mer nytte av det enn å flikke på dette kostholdet hele tiden. Så kan du jo også prøve med å spise det det er meningen du skal spise. Det hjelper ikke å hoppe over måltider og vitaminene i hvert fall.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat