Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-14, 19:31   #24099
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Du kan søke om ekstra "sykt barn" dager, også etter de er 12 år, men ikke lengre enn 18 år. Kreves en legeerklæring, men behandlingstiden er kort. Så for han på 17 antar jeg du har krav på det, men ikke han på 19. Ellers er det jo noe som heter velferdspermisjon, men såvidt jeg har skjønt er det i stor grad opp til arbeidsgiver å fastsette hvilke tilfeller som vil gi deg rett til det, eller så er det fastsatt i tariffavtaler.

Du bekrefter det jeg trodde. Så jeg må altså gå ned i stilling for å kunne følge guttene mine. Til og med nav sier at aspergern fikk sin diagnose "for sent" og msern "for tidlig" med tanke på hva slags oppfølging de kunne ha fått. De har havnet i et slags ingenmannsland hvor det er deres egen innsats som forventes. Aspergern er nettopp henvist til akutt psyk mens msern er nettopp henvist til akutt rehab. Det sier seg selv at de ikke klarer gjennomføre dette alene...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥