Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-06, 13:22   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sprekk allerede

Opprinnelig lagt inn av t4x4o

I går sprakk jeg spiste en pølse i brød, et lite wienerbrød, en liten baguett og en liten sjokolade..
i går kveld var krampene i bena borte og jeg sov godt for første gang siden jeg kom i ketolyse, utpå kvleden ble jeg skikkelig svimmel, følte nesten at jeg hodt på å svime av... tok da 2 stk gelegodterier og ble nesten umidelbart bedre....

Vekta har som sagt ikke gått ned fordi du ikke har spist riktig eller NOK. Du har hatt vondt fordi du ikke har drukket nok vann og tatt kosttilskudd/magnesium. Det står masse om dette i boka. De problemene du har hatt er altså fordi du ikke har visst nok om Ketolysekuren før du begynte. Men det kan du raskt rette opp ved å lese boka fra perm til perm før du begynner. Det er lettere enn du tror ser du !!

Ketolyse tillater ikke og funker ikke med snope-sprekk. Når du spiser godterier/karber slik du gjorde vil kroppe din få et karbesjokk. Blodsukkeret (som du har stabilisert ved å spise lavkarbo) fyker i været og blir ustabilt. Så synker det og kvalme, svimmelhet etc er normal reaksjon. Men å ta to gelegodterier får blodsukkeret opp igen. Du kan sammenligne det med å være fyllesjuk etter en kveld på byen og "reparere" med alkohol neste morgen. Du føler deg umiddelbart bedre, men særlig lurt er det ikke.

Om du seriøst ønsker å ta av dine overflødige kilo med lavkarbo kost, må du nok regne med noen dager med ubehag mens kroppen din kvitter seg med karbene. Hvis du ikke leser boka skikkelig og ikke følger rådene vil det bli mye vanskeligere for deg å gjennomføre fordi du ikke har fått forståelsen av hva som skjer med kroppen din og hvofor.

Ketolyse er lett å leve etter, men du må være villig til å ofre litt for å nå målet ditt. Det finnes ingen snarveier. Først og fremst må du få matstellet ditt på plass. Les boka og les oppskriftene. Les postene her inne under Ketolysekuren.

Og undeveis må du bare stille spørsmål. Vi skal prøve å svare og hjelpe så godt vi kan ! Det er mange her inne som følger ketolysekuren og det er masse råd & tips å få