Tråd: Nanaimo-bar
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-06, 21:25   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nanaimo-bar

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

jeg bruker den hakke-tingen på stavmixeren min jeg... men jeg har bare prøvd av fruktose da (men det kan sikkert være littgreit å tenke på mengden da.... det er jo mye-mye søtere enn "vanlig" melis)

det er den nede til venstre, sant ? Bruker den til smoothie, til stapper, kutting av urter, og til å lage melis med.....

En enkelt måte å beregne Splenda eller Natreen er å flytte kommaet en plass. Dvs. om det står tilsvarende 60 gram sukker betyr det 6 gram Natreen/Splenda. Det er 0.5 gram pr ts - så da blir det 12 ts ..... mener jeg å huske....