Sv: Vektøkning!?
Hmm. Jeg merker meg at det er mange interessante teorier. Jeg har forøvrig sånn flott spiralting, så jeg aner jo ikke syklusen min lenger. Jeg har ikke hatt mensen siden jeg ble gravid for to år siden nå.
Jeg hadde da HELDIGVIS gått litt ned igjen nå. Puh!
Teorien til Cyan stemmer godt med det jeg har fått inntrykk av selv gjennom årenes løp. Ikke bare når det gjelder slanking, men det meste.
Jeg har brukt stixene litt mer flittig, og har stort sett utslag, men her den ene gangen var det så vidt jeg så noen endring. Da testet jeg ikke så lenge etter kveldsmaten. Jeg vet at vi skal teste på kvelden, men ikke helt hvorfor. Vet dere om det kan gi endrede resultat om du tester for tett i mat? Jeg har generelt lyserosa utslag, og det pleier bare å være forskjellige nyanser av svakt utslag, men jeg mener å ha lest at det ikke spiller noen trille.
Uansett så er det veldig hyggelig med respons! Jeg føler meg litt smartere nå og litt mindre alene Slanking er en ensom prosess synes jeg. Selv om hele familien er med på lavkarbismen min, så er det min kamp alene sånn egentlig...
|