Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-14, 08:04   #24377
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hei. Min datter på 8 år kommer ofte inn på morgenen og legger seg mellom meg og pappaen i sengen vår. Hun liker å ligge i armkroken. Jeg sover kun i trusen. Er dette feil? Jeg lurer på når det er "vanlig" å slutte med dette... Må jeg bruke pysj? Pinlig spørsmål, men må spørre...

Hm? Det har jeg aldri tenkt på, jeg bruker truse om natten når ungene er i huset, men puppene mine ser de da ofte ved leggetid (og mine er tenåringer av hvert kjønn). Er det ikke litt greit at hun som selv skal få bryster om noen år ser at det er helt naturlig? Den dagen hun synes det er ubehagelig slutter hun sikkert å komme inn i sengen deres.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)