Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-14, 17:33   #24416
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg fikk beskjed om å øke langsomt opp til den samme dosen du skal ha og sånn jeg gjorde det (jeg delte dog ikke tablettene, men det hadde nok vært en fordel), var å begynne med én. Jeg fikk ganske fort bivirkninger, og da bare fortsatte jeg inntil de ga seg, før jeg trappet opp til to om dagen, og fikk tilbake bivirkningene, og økte ikke til tre før de gikk over. Jeg måtte imidlertid trappe ned igjen en periode, for det ble alt for ille. Men det bedret seg da jeg sørget for å ta dem midt i måltidet. Det tok i alt ca tre måneder. Hadde jeg delt dem, kunne det kanskje ha gått mer sømløst.

Åh ok, takk. Da tenker jeg at jeg bare starter med en halv tablett om dagen i starten og så øker med 1/2 om gangen når bivirkningene forsvinner. Tok det lang tid til du fikk bivirkninger da du først startet forresten?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening