Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-14, 22:10   #24447
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Nå er det tid for varmeflasker i sengen..

Noen som har prøvd hvem som varmer mest, tomme 1,5 liters flasker, eller gode gamle varmeflasker ?

jeg har brukt begge men har ikke testet-- Vil kanskje tro flaskene varmer fortest, men ikke holder på varmen så lenge?

har ikke 1,5 liters flasker nå, så får ikke testet selv.

Varmeflasker med trekk utenpå! Nå har jeg ulldyne (hos Lille Gubben en tynn og en tykk - hjemme en tykk + en dundyne... frossenpinn?) og jeg bruker kokende vann på flaska + at jeg fyller opp med så varmt vann som mulig fra springen for å få den full (bruker vannkoker). Flaska er god og varm ennå neste morgen og om jeg lar den ligge under dyna hele dagen så er det faktisk en lunk på den etter 24 timer også! Eeeeelsker varmeflaskene mine!

Minner meg på at jeg må sette på vannkokeren for nattens varmeflaske...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)