Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-14, 16:43   #24491
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg føler dere misforstår. "Vannet" var i bihulene og ikke i nesa. Nesa var og er åpen. Jeg trengte og trenger bare å snyte meg 2-3 ganger om dagen (for å tømme bihulene) og snufser ikke, men kjenner at det er noe i bihulene. Jeg kan puste fint med nesa uten at noe er i veien eller kommer ut. Og jeg har ikke vært snørresyk på en stund, i alle fall en måned. Jeg har ofte tette bihuler, men ikke uten forkjølelse. Og jeg pleier også å ha gjennomsiktig tyntflytende snørr først i forkjølelsen, men har aldri hatt det helt på denne måten før. Det er så rart når nesa er helt normal og fri, men man får ut en del når man snyter seg likevel. Og dette snørret var ikke nesten like tyntflytende som vann. Det var like tyntflytende som vann. Det var som etter man har skylt bihulene med saltvann, uten at jeg hadde skylt bihulene med saltvann.

Men da tror jeg at dette er en mild bihulebetennelse uten forkjølelse og at hosten er en halsbetennelse... Hosten tror jeg ikke var forkjølelse i alle fall.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC