Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-06, 12:12   #6
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det

Opprinnelig lagt inn av Caxa

Jeg har lært meg å si at mennesker gjør så godt de kan, utifra hva som er riktig for dem akkurat der og da, når de gjør det.... Jeg har egentlig ikke rett til å dømme, fordi jeg har aldri vært i deres sko, men de skal heller ikke dømme meg, fordi bare jeg har gått i mine

Derimot velger også jeg å se på handlinger mennesker gjør utifra at de alltid ønsker ett resultat av sine handlinger....

Som redaktøren i magasinet og tegningene, grunnen var kanskje ikke å lage alt det som kom ut av det, men at det fantes en grunn det er sikkert.... En som velger å rane Munch museet gjør også det for å få ett resultat, jeg skriver her for å få ett resultat, problemet er at enkelte ganger blir konsekvensen annerledes enn det resultatet vi trodde vi skulle få.....

Jeg spiser for å bli mett, ergo spiser jeg for å få ett resultat, det er hele veien målet i valgene jeg tar som er fokus....

Nå ja dette er bare min filosofi, den har lært meg å tilgi, akseptere at ting bare er sånn og den har lært meg å leve NÅ!!!!!

Hei Caxa!

Fine tanker du har. Det minner meg om en læresetning i NLP: "Alle handlinger har en positiv intensjon". Vanskelig å svelge med en gang, men når man tenker etter - så stemmer det faktisk...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat